روش ارسال گارانتی

کالاهای گارانتی را تنها از طریق تیپاکس ارسال فرمایید .
مشتری موظف به پرداخت کلیه هزینه ها تا تحویل کامل کالا به درب فروشگاه اکتیونت میباشد و در صورت عدم پرداخت هزینه توسط مشتری, فروشگاه اکتیونت هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاها ندارد.
پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت اکتیونت مشخص خواهد گردید.
هزینه ارسال محصولی که تعمیر شده و شامل گارانتی بوده بر عهده مشتری میباشد.

شرایط و ضوابط خروج کالا از گارانتی :

دستکاری اطلاعات برچسب الصاق شده برروی محصول.
صدمات ناشی از نوسانات الکترونیکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا
آپدیت محصولات ACTIVENET تماما به صورت آنلاین در صورت نیاز از طرف شرکت سازنده بر روی پنل تنظیمات مودم به کاربر اعلام میگردد. لذا آپدیتهایی که از طریق فایلهالی نامربوط و غیرمعتبر توسط کاربر انجام میشود محصول را از گارانتی خارج میکند.
کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
خرابی ناشی از اتصال محصول به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیراصل، ‌با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمی‌شود.

شرایط تعویض :

با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.

در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.

در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهایی که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی شرکت به مدت زمان گارانتی محصول افزوده خواهد شد.